Elérhetőség

Telefon: 62 / 202 018 kapcsolat@kiwigrafika.hu

Rólunk

Kis webdesign cég vagyunk. Ami kiemel minket a sokaság közül az az, hogy mi a marketing szemlélettel készítjük a látványterveinket a hozzánk forduló klienseink részére.

Hogy ez miért fontos?

Gondolj csak bele. Nem csak csilli villi szép honlapod lesz, hanem a látogatót szépen vezeti is a konverzió felé. Több vásárlás, magasabb fokú bizalom, ezáltal több profit is lecsapódik nálad. Ebben tudunk mi neked segíteni. Íme néhány támpont, ami alapján dolgozni szoktunk:

A weboldalad elsődleges célja a konverzió

Semmit sem ér egy céges honlap, ha a nem képes ellátni az egyetlen feladatát: a leendő vásárlókat a az értékesítési szakasz egyik pontjából a következőbe átbillenteni. Természetesen nem cél mindig a közvetlen eladás. Ez elég valószerűtlen elvárás lenne még általánosságban is, pláne ha akár nagyobb értékű, hosszabb döntési folyamatot igénylő termékről vagy szolgáltatásról van szó.

Az oldalad célja a bizalomépítés, a kommunikáció elősegítése

Ha a látogatód érzi, hogy törődsz vele, sokkal inkább hajlamos lesz rá, hogy nálad keressen megoldást a problémáira és válaszokat a kérdéseire. Egyszerűen csak azt kell magad elé célul tűznöd, hogy minél jobban kiszolgáld őket. A vásárlói ösvény (avagy buyer’s journey) minden szakaszára kell, hogy legyen valamilyen terved, hogy az éppen ott tartókat hogyan szolgálod ki. Ehhez egyrészt tisztában kell lenned az egyes szakaszokkal, angol terminusokban: Awareness, Consideration, Decision.

Talán ennél egy kicsit egyszerűbb a dolgod, ha a szándék alapú szegmentálást használod a látogatóid csoportokra bontásához. Ehhez egy egyszerű de mégis jól működő keretrendszer szerint a következő csoportokat érdemes tekintened: See, Think, Do és Care.

A látogatóid szándék alapú szegmentálása

SEE: ők a legnagyobb elérhető minősített közönséged
THINK: ők a legnagyobb elérhető minősített közönséged gyenge vásárlási szándékkal
DO: ők a legnagyobb elérhető minősített közönséged határozott vásárlási szándékkal
CARE: ők a meglévő vásárlóid legalább két vásárlással

Bontsd fel a látogatóidat a fenti csoportok szerint és ezek alapján készíts nekik tartalmakat. Pl. SEE: videók, PR cikkek, kvízek; THINK: esettanulmányok, e-könyvek; DO: kalkulátorok, statisztikák; CARE: blogposztok, tudásbázis.

Ha ez megvan, már csak a folyamatos tartalomelőállítást és minél teljesebb körű automatizálást kell megoldanod, és jó úton haladsz afelé, hogy legyen egy konkrét, olajozottan működő ügyfélgéped. Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha szeretnéd, hogy segítsünk neked egy ilyen ügyfélgépet összerakni…